Hvordan unngå et dårlig Online renommé?

Husk at 9 av 10 personer søker deres bedrift før de foretar en handel dersom navnet deres for de er ukjent. Derfor er det så utrolig viktig at deres Online Renommé er tilfredstillende.

 

La oss se på noen konkrete tips til hvordan deres bedrift kan unngå et dårlig Online rennomé.

  • Vis kunder respekt. Også de som er ufine
  • Vis forståelse for kundenes problemer (husk at for de kan dette bety mer enn du aner)
  • Opprett kundeundersøkelser med premier (la kundene komme med feedback til deg direkte)
  • Fakturer smart. Fakturer det som er avtalt. Og informer før du fakturerer noe ekstra
  • Gi alltid det “lille ekstra” . Det koster så lite, men betyr så mye. Gjør mer enn det som forventes
  • Smil, vær positive , løsningsorientert og glad!
  • Følg opp avtaler til avtalt tid
  • Bruk Emojis på sosiale medier. Ikke vær kjedelig. Vær menneskelig! 😎❤❤